BARA LÄS

Sätt på denna jättefina och läs.

HERREGUD det här är jättekonstigt.
Ursäkta mig men jag är skitkänslig på kvällen(?) Så kan gråta av vad som helst(åh gud känner mig som en liten attentionwhore fjorre). Men det här är bara för sorgligt, så måste berätta.
Well well, här är läget, idag när jag kommer hem från skolan träffas jag av två tråkiga nyheter av Markus. Han är tvungen att sluta kammarkören(vilket är såklart jättesynd för honom), och en i hans skola(rytmus) har DÖTT.
Danne heter han. Eller hette. Visste inte vem han var innan Markus berättade detta, men så sorgligt så vill bara uppmärksamma detta.
Allt jag vet var att igår(tror jag) var han ute med sin kompis och åkte vattenskoter. Helt plötsligt ramlar han av, och varken kompis eller sjöräddningen hittar honom(det var alltså troligen mörkt). Inte helt säkert att han dog men antagligen bröt han nacken av farten och drunknade.
Han var bara ynka sjutton år(94), han hade alltså hela livet framför sig. Herregud... Kan ni fatta att det här precis hände? I Nacka? IGÅR?
Skulle vilja att alla bara tar en tyst minut för honom genom att lyssna på denna jättefina sång som jag hittade idag. Jag vet det är en kärlekssång, men fin ändå...

Vet förresten att jag dubbelmoraliserar mig själv lite, med det där 9/11-svält-grejen jag skrev om men... wtf. Visa lite medkänsla.

RIP DANNE ARFWIDSSON
2011-09-19 @ 20:10:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0