KEBNEKAISE 20-26 JULI del 3

TARFALA
Wolley goin' crazy när han fick se glaciär - snö.
En fin liten kungsspira
Uppe vid soliga tarfala!
Pyttebubblor - huge inzoomning
MAAAT
Kapten Trosa som han själv sa. VACKER

NÄSTA DAG
PLAN: Kebnekaise
Västra leden(långa nästan ofarliga vägen) ca 12 timmar
Fyfan de va mulet.
Toulpa Gorni
Tillbakavägen. Gick ju inte.
På tillbakavägen klarnade det upp. Feel
Markus gick vilse
Jarå, bevis föfan

NÄSTA DAG
PLAN: Spontat runtomkring
Väder: Mulet.
Vackraste vovvisen
Glaciärvattenfall där jag tappade mitt älskade linslock, RIP
Begraven och död
Haha jäkligt läskigt redigerat
En pyttekulle precis ovanför vår stuga där vi satt och åt väärldens godaste chips! Fet chill
HAHHAHHA

SISTA DAGEN!
Då vare bara att gå tillbka lååånga långa vägen.

Lapdånalds! GOODA renhamburgare!
Glaciärsjön
samestuff
Hehe
Galet bleka jag tillbaka vid Nikkaluokta.
Jaa det var det. Fan att vi inte kom upp! Kommer lugnt åka tillbaka nångång i livet. Ska upp på dendär jävla stenen förfaan! Sorry utbrottet.
2011-09-06 @ 15:31:08 Fotografering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0