EMMA den superheta knullmyndiga sexbomben, 15 ÅR, SVEDEN

Hihihahhhaohoah
Jag orkar inte plugga!
Eftersom jag nu har 153 seri fucking ösa unika(FET STOOOLT, så ville Emma att jag skulle lägga ut lite bidler på henne så hon blir kändis :)
Detta är hennes favoritpose. Såhär ser hon ut när hon e snyggast! Galet BABE VA??!
Detta var innan Emma gick ner. Hon ville att jag skulle lägga upp denna för att här ser man verkligen hennes sanna glada söta jag! :)
Det här var Emmas outfit igår i skolan :)
Dethär är Emma just nu! Lägger upp den för att retas lite bara EX DE :P lol

SÅ! NU BLIRE SKRIVA AUTOGRAF FÖR EMMA
2011-09-20 @ 21:33:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linn

snygg babe!! <3

2011-09-20 @ 21:49:18
URL: http://www.linnochemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0