MÖSSTIDER

M A R K U S M Ö S S A
Yes. Hösten e ju här. Vad tycker ni om det?
Kylan är ju såklart något som kommer bra jävla långt ner på "brasakermedhösten-listan". Men annars?
Själv tycker jag det är rätt mysigt. Dessutom är den en bra fotoårstid!(eller det kanske alla är..?) Alla fina löv, alla fina kläder och den galet fina oranga låga solen på eftermiddagen!
F I N F I N A H Ö S T S T O C K H O L M
Annars tycker jag att hösten är en lång väntan. På fölsis(20 dec), julafton och nyårsafton. Och nyårsdan.
Dessutom är det stressigt, lärarna pressar in prov för att kunna skriva omdömen och miljontals människor fyller år.
Haha, värsta krönikan dethär eller? :D

Allmän update: Jag har en massa bilder som ska förvandlas till collage! För det var väl det ni vad om, ni 75% som tyckte att jag skulle fortsätta med sånt? ;)
2011-10-09 @ 15:13:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0