IRONISKA/UNICORN LISTAN! Roligare Än Vanliga Listor!Varning för tråkiga LOLz! Wiiee liiiiv

Under 2011..
Har du gråtit? - Inte under 2011, men för nån miljoner år sedan bildade jag Vättern för att en av mina unicorns dog.
Har du skrattat? - Va.. Vem gör det?
Har du sovit i tält? - nej... Brukar sova i en lingonburk för det mesta
Har du sovit under bar himmel? - Nä bara påklädd himmel
Har du varit på Liseberg? - Jag bor där, i fritt fall.
Har du varit utomlands? - I den andra dimensionen, i unicron världen.
Har du varit i en annan stad? - Liseberg somsagt, eller me mina unicorns
Har du bott hemma? -Hmm... SOMSAGT


Under 2011..
Har en vän dött? - Snow, unicorn nr 34, fast för nån miljon år sedan somsagt
Har en vän sökt tröst hos dig? - UNICORNS, UNICORNS, I LOVE THEM, UNICORNS, It's so fluffy i'm gonna die
Har du sökt tröst hos en vän? - Ja, deeras fluffighet tröstar
Har du sovit över hos en vän? - Moondust, nr 87
Har du fått mer än fem nya vänner under året? - Angel, Sunlight, Bubble, Pretty, ChewChew


När har du som mest..
Gråtit under 2011? - Aldrig, fluffigheten tröstar
Skrattat under 2011? - i andra dimensionen


Denna månad..
Har du pussat någon? - ska jag räkna upp alla mina fluffiga älsklingar?
Har du kramat någon? - ska jag räkna upp alla mina fluffiga älsklingar?
Har du gråtit? - Nej
Har du varit glad? -ska jag räkna upp alla mina fluffiga älsklingar?
Har du varit ledsen? - Nej

När..
Grät du senast? - SLUTA TJATA
Skrattade du senast? - Nu. Åt dig.
Kallade du någon för fitta senast? ?????!!!! 
Duschade du senast? - förra året
Lyssnade du på musik senast? - aldrig musik, bara gnägg
Hade du kul senast? - nu. åt diiiiig

Vem..
Pratade du i telefon med senast? - Raindrop, nr 67
Fick du sms av senast? - Queenie, nr 49
Hade du tråkigt senast? - ALDRIG

Hur gammal är du? - FOREVER YOUNG
När fyller du år? - När jag vill
Tycker du om någon just nu? - ska jag räkna upp alla mina fluffiga älsklingar?
Jag samlar på? - uncornsssss
Gröna eller röda äpplen? -rosaaa 
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Cutiepie nr 83
Vilken tid gick du upp idag? - ÄR vaken 24/7, behöver inte sova. Är vampyr också.
Har du sovit i din egna säng inatt? - Jag med alla mina gosissar
Har du sovit ensam inatt? - ska jag räkna upp alla mina fluffiga älsklingar?  
Hur svarar du i telefon? - VAD VILL DU
Vad ska du göra ikväll? - Titta på film med Srawberry nr 66
Vad ska du göra imorgon? - Samma
Var vill du bo när du blir stor? - Där jag bor nu
Vad vill du bli när du blir stor? - Samma som nu
Är det okej att gråta? - Nej, tårar finns inte. Inga förutom mina alltså.
Vilken årstid tycker du bäst om? - Andra dimensionen
Skulle du göra om du vann en miljon? - köpa en till unicorn! annars typ... shoppa kläder åt dom jag har
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Helst inga kläder alls
Har du piercing? - Nej! Gör ju ont. Make peace not war
Vill du gifta dig? - Är det, med strawberry
Vill du ha barn? - Har det, fyra myror under min säng
Solar du ofta? - Jaa, snön reflekterar UV-strålar mycket bra.
Är du bra på att laga mat? - MVG+ på HK-prov (var faktiskt inte ironisk där!)
Gillar du att dansa? - Näj, alllllldrig(egentligen alltid, vilken situation som helst, men detta är ju ironiska listan!)
Hur vig är du? - Linda Gustafson, 15 år och vunnit VM i splitt 5 år i rad
Vilken är din favoritglass? - Glassbåt
Tror du på ett liv efter döden? - Då man förvandlas till en unicorn och hoppar runt på 72 rosa moln och äter chokladfjärilar? - Ja.
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Unicorndemension människa faktiskt.
Vilken ögonfärg har du? - Mina ögon är onsynliga! moahahaha
Vilka hårfärger har du haft? - Brunt och grönt på ena huvudet, prickigt rosa och svart på andra.
Är du beroende av något? - Orangea slangbellor
Senaste låten du hörde? - Ljuvt unicorn gnägg
Saknar du någon nu, vem? - Mina myror...
Vill du tillägga något? - UNICORNS, UNICORNS, I LOVE THEM, UNICORNS, It's so fluffy i'm gonna die

2011-10-28 @ 12:56:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0