Här Sitter Jag Och Gråter För Någon Jag Aldrig Hann Träffa.

Köpte 2011's Rosa band igår.
Mormor ♥

Just nu sitter jag och tittar på fotot och tänker. På mormor som dog av bröstcancer innan jag föddes, på mamma som just nu är hos morfar som inte har så länge kvar att leva, på farfar som är ensam sedan farmor dog för något år sedan. Fyfan va hemskt det måste vara att bli gammal.
Och i kombination med detta, sitter jag och lyssnar på Adele – Someone Like You jättehögt. Har ju ingenting med döden att göra, men den e så fin.
Har ni sett filmen "allt för min syster?" Köp rosa bandet förfan. 25 ynka kronor.
Känner mig som en liten bölande fjortis.
2011-10-31 @ 15:50:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: asta

tjenixen! har en tävling på bloggen d du kan vinna munkörhängen . va med du (:



http://pastiss.blogg.se/2011/october/tavling.html#comment



kram!

2011-10-31 @ 16:21:07
URL: http://pastiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0