ÅHH FML

Varför ska allt gå så jäkla långsamt och ta så oändligt mycket tid? Varför gör jag inte de viktigaste saker jag måste göra först? Varför sitter jag och redigerar när jag måste plugga och städa?
Lovade Liora att jag skulle redigera bilderna denna helg. Lyckat. Vekligen.
SNEAKPEAK PÅ HEADER(självklart inte riktigt färdig dock.)
Jag vill bara sluta skolan, eller nej jag vill bara sluta med alla tråkiga ämnen och istället bara sitta och fota och redigera, fota och redigera, fota redigera....
Men det bara slukar all tid. Men jag älskar det soo bad.
Tyckler ni det är något jag verkligen skulle satsa på i framtiden? Foto och redigering? Men det är bara så jäkla många andra som gör det, och som är grymt mycket bättre än mig...

JAG HAR INTE ENS PHOTOSHOP FOR GOD'S SAKE

Åh känns bara hopplöst allting. Och vad hjälper det att jag bara klagar. Nu ska jag skärpa mig och städa mitt rum! YESS! (kanske)
ZE JU LEJTER
2011-10-09 @ 12:29:39 Drawings Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0