NÄR JAG LYSSNAR PÅ VISSA LÅTAR...

NY KATEGORI!


...Vill jag bara dansa och sjunga och lyssna och bara sitta där och lyssna elelr stå där och sjunga eller dansa resten av mitt liv. Inget annat. Alltså bara det. Possible? Nej. Äta bör man, annas dör man. Äta bör man ändå dör man. Fuck. MUSIKMUSIKMUSIK Åhhhhh jag har en så konstig känsla. jag vill bara ha mer mer mer musik. Hahah kommer sluta med musikorgasm eller?
Det är någonting jag bara blir så galet taggad på. Jag vet inte vad. Alltså inte typ, fest, haha. Något helt annorlunda. Det känns som det är Gud som försöker få mig att få mig gå på musikgymnasium. Haha tänk om det är tecken... Åhh jag orkar inte....
Om jag fick välja helt utan att tänka på typ framtiden, jobb eller vilka nackdelar som helst, skulle jag vilja gå musikproduktion på rytmus. Varför i helvete vill du inte söka då?! Tänker jag och blir så sur så jag typ biter mig själv i handen.
Det enda som stoppar mig är jag själv. ÅÅÅHHHH jag blir såå frustrerad. Varför varför varför! Whatever om ingen framtiden. Förresten var de inte 90 procent som har gått på rytmus som idag har jobb inom samma ämne? VAD ÄR GREJEN MED MIG. Hohormonoronerorer?
Jag vill vara skapa musik, dansa och sjunga. Det är min mat.
ALLA SÄGER ATT DE ÄLSKAR MUSIK. Ja alla äslkar musik. Men jag är faktiskt osäker på om de har samma känsla som jag. Jag är KÅT på musik. Fattar ni?
Åhhhhh jag är patetisk jagvet. MUSSSSIIIIKKKK I LOVE YOU
Utan musik vore jag ingenting. Innan jag började i musikklass var jag blyg och tyst. Sedan kunde jag uttrycka mig mer i musiken, och sången och dansen har faktiskt förstärkt mitt självförtroende något enormt. Undrar vad jag vore utan musikklass... Låter rätt fjantigt, men det är så sant.
LÅTAR SOM FÅR MIG ATT VILJA KNARKA MUSIK RESTEN AV MITT LIV, JUST NU, IDAG, 20 november 2011.
Sånt ni lyssnar på på fest, lyssnar jag på när jag pluggar. ALLTSÅÅÅÅÅÅ störda jag. Vad vill jag, vem är jag? Typ.
2011-11-20 @ 22:44:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Ey yo! :)



Hela december månad kommer jag att lägga upp ett nytt skönhetstips VARJE DAG! Har du något önskemål på vad du vill att jag ska tam med? Typ... "hur får man starkare hår? osv..."



psst..Kanske kommer tomten med en fin överraskning...

2011-11-21 @ 16:12:03
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Diman Dilir

lycka till:D

2011-11-22 @ 19:46:23
URL: http://diimans.blogspot.com
Postat av: BELLZOR

VANN DU LÖSHÅRET FRÅN FAIR WITH HAIR? Klicka på länken och se :) Om du är vinnaren och inte hört av dig inom en vecka dras det en ny vinnare. Tack för att du deltog! <3



http://bellzors.blogg.se/2011/november/vinnaren-av-losharet-fran-fairwithhair.html#comment

2011-11-25 @ 12:19:42
URL: http://bellzors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0