Dålig på rubriker osv

Idagidagidagis. Hehe. Kul. Linda. Trött. Linda. Dålig. Humor. Linda.
Idaaaaag har jag pluggelipluggat som vanligt, sovit somvanligt och ätit kaka som vanligt. Såg en bra film igår, the last kiss, eller tyckte den var bra då i alla fall, var lite trött kanske. Somnade på soffan, älskar det btw, och vaknade i min säng. Hm...
Snor en bild av Sara nu.
En sån åt jag. MUMMMs

Klockan tiep 6 bär det av i 45 km/h med Sanjas moppe till Lina's place. Försenat halloweenskoj. Vet vad jag ska klä ut mig till. Någonting som förekommer rätt i ofta hos Gurrason:arna... Kan ni gissa?
Jaja, tänker inte avslöja nu, in får se senare. Imorn kanske.
VET NI VAD? JAg har kommit på en ny asbra fjortismun man kan göra  utan att se fjortis ut! Skriver snart ett inlägg om det!
2011-11-12 @ 15:57:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0