ZZZ

Hallå, tänkte berätta om igår! Tyvärr inte så mycket att berätta men..? Haha ;)
Det börjar med att jag och Clara åker in till Stockholms stad och jag lyckas köpa en konfirmationsklänning som det bara fanns en kvar av. Ett spänne hade dock gått av och jag och Clara trodde att jag kanske skulle få lite rabatt på den men tjejen i kassan sa att de inte skulle sälja den. Så det blev istället jag som fick böna och be för att köpa den för det vanliga priset?? Aja, kostade inte så mycket och den var ändå värt det, och detdär spännet kan jag fixa själv. Kommer säkert upp bilder från konfirmationen sen, inte så långt kvar nu ju! :)
Well well, vi stressar hem till mig, stressar halvt i oss middag och stressar sen med sminkningen osv för att vi ska hinna med en buss till storängen, de slutar med att vi får springa hela vägen som i vanliga fall tar minst 10 minuter att gå...?!
Menmen, vi hinner med den i alla fall.
Sen, (åh fan va jag dör :( ) kommer vi på att vi har glömt att säga till Emma när bussen går. Vi skulle ta en gemensamm buss för att fira valborg liksom.  Fyfan vilka skuldkänslor vi fick. Det är ju min och Claras allra bästavän?? Hur kunde vi? Hon tog det ändå rätt bra verkade det som... men gud, ska aldrig göra om det, lovar det älskade! ♥
I alla fall träffar vi Linn, Calle och Hannes i storängen, Amanda, Sara T och Sanja var också med(och så småningom Emma...)
Först står vi lite vid brasan och värmer oss, och snackar, och träffar Emma. Och sedan går vi hem till Linn och sitter där jättelänge och kan inte bestämma oss vad vi ska göra...? Alla ville göra olika saker. Tillslut kommer vi på att vi måste till ältas brasa FORT om vi ska hinna träffa någon vi känner där, och efter lite tjafs och gnäll följer också Linn och Calle med tillbaka. Men när vi komemr till brasan är klockan halv elva och det står högst tio personer där. Idag fick jag veta av mamma att alla gick hem halv nio.
Vi står där en stund och värmer oss vid det som finns kvar av brasan, och sen kommer det fram en kille till oss som frågar om vi röker och Emma typ lämnar oss för sina 97-vänner så vi börjar dra oss bort. Sen går vi runt i älta, smyger över folks tomtar, klättrar över folk staket och är i allmännhet farligt badass. Sen följer vi efter några jag idag fick veta jag kände...? Haha. Sen fryser Linn och Calle så mycket så de ringer taxi som inte kommer och vi hamnar hos Sanja och tillslut kommer de hem och jag och clara går hem till mig och soover.
Hade jättegärna velat följa med till Storängen med Långis och Kortis, de verkade faktiskt ha det riktigt mysigt sen på kvällen... Eller hur Linn? Men jag och Clara skulle upp klockan tio och jag gå på ett dansrep idag så det var inge snack om saken. Synd.
SÅÅ, alltså min roliga valborg! Men, det kommer fler dar i livet punkt


VEM PALLAR LÄSA?? :)
2011-05-01 @ 22:29:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linn

asså haha linda...

2011-05-01 @ 22:59:58
URL: http://www.linnelise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0