Titta, uppdatering!

Ja. MMm. Har glömt bort hur man börjar ett inlägg.
I alla fall. Idag var detfan sol! Dress, tights och solisar åkte på :D
Jag och Alicia drog till "bieberparade" vid tolvtiden, mest för att kolla hur det va... skulle ju komma nästan 2000 personer till plattan!
När vi kommer dit står bara 20 personer där först, men sedan kommer det fler och fler. Vi ringer Emma och försöker förklara var vi står nånstans så hon kan träffa oss, men det vill hon tydligen inte. Sen går vi upp till åskådarplatserna för att vi inte villl stå mitt i gruppen av de flesta 97or och neråt haha! ;)
Det blir fler och fler på plattan, och tillslut är det kanske 1000, var absolut inte alla... Men sen gör de nån misslyckad dans och administratörerna hade inte fixat bra alls med musik osv... och sen kom haters och kastade ner GLASFLASKOR tio meter ner till justinbiebergruppen, och det var en tjej som fick den rakt i huvudet och jag tror hon fick åka ambulans sen... Jävla idioter det finns alltså.


Här syns inte så mycke folk, men kolla länken härunder! Jag filmade och Alicia la ut på youtube, och nu ska de ut på twitter så Justin kan se..! (Y)

2011-05-07 @ 21:55:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0