TAGGA

Ojoj, really bad. Bloggade inte igår. Hoppas ni överlevde, alla ni 9 personer som kikade in. JAAAA
Menmen, har ju mina ursäkter som vanligt varför det inte blev någe inlägg. Hade rep hela dagen i skolan. Spelade med "bandet"(haha) på Ormingefestivalen. Hade en asgrym konsert med roligt spex, och niorna fick hela publiken(typ 400 pers eller nåt..?) i Nacka Aula att stå upp och dansa. Åh...
Amanda och Sanja döpte sig, men det var typ EXAKT samtidigt som konserten så...
Viisst, hade alltså fullt upp igår.
OUTFITEN kommer snart! :)




Idag drog jag till Älta kyrka för att öva lite på låten vi ska sjunga imorgon på konfirmationen. Jag, Sanja och Amanda ska sjunga Bless the broken road, och de andra ska kompa(hur stavas det??). Kommer bli asbra tror jag faktiskt! :)
Älta festivalen var det idag också, men var bara där i 10 minuter.

LISTA

Good things
Konfirmation imorgon.
Jag gillar min klänning.
Får träffa alla(nästan...) vänner!
Kommer bli mysigt.
Är nästan helt frisk!
Det är halvbra väder.
Kommer förhoppningsvis få lite pengar till Canon 60D:n!
Kommer locka håret för typ the first time in my life...
-
Bad things...
Ska upp klockan halv 8.
Jag har inga skor typ.
Kan fortfarande inte sjunga så ljust(ska ju sjunga solo och allting!).
Det är ju bara halvbra väder....
Kommer antagligen inte få ihop 13 seriösa tusen till kameran.
Måste gå upp extra tidigt eftersom jag måste gå till Amanda för att locka håret.
Ciao
2011-05-28 @ 18:16:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0