Monday

Varför följer du inte 25 dagar??

Jag vet verkligen inte varför jag började göra den där "25 dagar"? Hade/har inte ens bloggtorka liksom haha... så den väntas med ett tag ;)


Å ja. Idag. Måndag. Som vanligt. Aja, är inte så deprimerad pga av att det är måndag längre som jag brukade va förut, hehe...
Idag har jag sommarplanerat med kompisar och familj till tusen, ungefär är det dethär jag ska göra:
Åka till landstället på gotland, en gång m familj och en gång med friendooz, åka på läger i tyskland(?), åka på gymnastikläger som ledare denna gång, typ gå upp för hela kebenekaise(!), chilla på andras landställen och sist men absolut inte minst chilla på skärgårdslandstället, åka motorbåt bland öarna och sola på bryggan med folk! :D
Inget utomlands, men vatyysan gotlands stränder i mitten av sommarN liksom? :D
2011-05-09 @ 21:15:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0