Lördakväll

Tare' jävlit chill, håller låg profil...

Ja. Bokstavligt. Hade utegångsförbud för första gången tror jag(fet duktig chey?), fast nu pga att jag skulle bli frisk. Och jag ville bli frisk. Men såklart skulle Sara ha nåt hemma hos sig, och min familj åkte ju ändå bort...? :D
Men aja, stack dit en timme sen i alla fall, sprang nästan hem sen så inte mina föräldrar redan skulle hunnit hem, då vet jag att de skulle förlora allt sitt förttroende om mig typ....

50 minuter till jorden går under nu :) räknade fel förut haha. TAGGAAA

2011-05-21 @ 23:10:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0