Lista

För att jag inte hinner nåt annat typ ;) Snoddes från Micah!

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Vet inte
Vad tycker du om kärlek? Det värsta och det bästa
När kramade du någon sist? Efter skolan 
Saknar du någon speciell person? Ja
Har du svårt för att bli kär? Nej, men det kan ta ett tag för mig att upptäcka det(?)
Är du singel? Ja
När fick du senast en komplimang? Idag i  skolan :D

Varit medvetslös: Nej. Eller svimma?
Hånglat med nån riktigt ful: Haha nej
Hånglat med fler än 50 pers: Nope
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej
Gjort något riktigt dumt? Såklart!
Gjort något du verkligen ångrar? Jaaa
Åkt ambulans? Ne
Åkt polisbil? Ne...?
Gjort nåt olagligt? Haha ja
Fått din mamma att gråta? Tror inte

Slagit ner någon? Slagit NER? nej, men däremot slåss jag ganska mycket hehe...
Skämts över dina föräldrar? Ja
Sagt jag älskar dig och menat det? Jaa
Tar du droger? Nej
Dricker du? Inte regelbundet varje helg + lillördag, haha nej.
Vilka kläder sover du i? T-shirt och trosor
Vad hatar du verkligen? Läxor. Seriöst. Döden. Svartsjuka. En massa
Varit kär? Har jag väl sagt?
Är du ensam nu? Wolley värmer mina fossingar ;)
Vill du gifta dig? Senare ja
Vill du ha barn? Senare ja

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag
Såg dig gråta? Minns inte
Fick dig att gråta? Pearl harbor, filmen alltså
Du delade en dricka med? Några stycken
Du gick på bio med? Emma Alicia Sara
Skällde på dig? Markus?!
Sa någonting till dig och vad var det? Sanja, whaat? hejdå.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? Yes
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Chips? :D
Sjungit? Sjunger alltid
Saknat någon? JAaa

JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? ja
Telefon på rummet? Nej
Egen dator? ja
Könssjukdom? Haha, nej
Bra kompisar? Jaaa :)

2011-05-23 @ 15:50:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0