BILDBOMB

Lite uppdate.
Konfirmerade ju mig idag!
Gick upp tidigt och stack till kyrkan för att öva lite. Senare när det började kom Clara, men inte Alicia för Sl sltrulade som vanligt, och Sara F vet jag inte var hon tog vägen..? Vi sjöng och det gick jättebra, för mig i alla fall. Det var helt fullproppat i kyrkan. Sedan bar det av hem till mig med hela feta släkten, och det blev god vegetarisk mat och presentöppning. Sara T, Julia, Clara och Emma kom lite senare också.
Outfiten var samma som konserten minus sjalen, men har inte nån bild eftersom Lina är lite seg med det vavavva

Menmen(favvoord?), tog lite pics!

Tantfrisyr på mej?
Sanja lockar håret på mig. Ser lagom glad ut för det.
Knäböjning vid altaret - än så länge "repetition"
Facelook - usch mitt hår där uppe :(
Hela konfagänget!
Oh love
Manda Poo, haha. Finastee

LATER ON
Mamma med mumsigt
Lite cool bild haha
Daddy cool. Snuggaste gubbe jag vet !
Åh.
Snyggaste!
Oftast den sötaste.
Presentöppning! Småkussarna var intresserade.
VAD JAG FICK:
Kommer immorgon! Haha, de är oredigerade och jag vill sova nu.
De kommer bli asfinnnaa
Godnatt!
2011-05-29 @ 22:47:45 Fotografering Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg,vart har du köpt klänningen? Den var super snygg,btw din blogg är super fin :))

2011-05-30 @ 07:22:57
Postat av: LINDA

Tack tack! Fanns på Zara, tvivlar starkt på att den finns kvar. Den jag köpte var den sista i typ hela Stockholm. Beror på var man bor förstås men!

2011-05-30 @ 15:43:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0