Jag är bokstavligt SJUKT dum i huvudet.

Jaha. Kan ju säga att orienteringen faktiskt gick sjukt bra, trots att jag var sjuk. Efter fem minuter kändes det som att jag inte tränat på 2 år, och efter en halvtimme kändes det som att jag skulle spy resten av tiden vi sprang. Nice va? :)

Men jag tyckte så synd om Linn och Emma som jag sprang med eftersom att jag förstörde deras idrottsbetyg så att jag pinnade på så gott jag kunde. Vilket resultaterade till 7 km på 53 minuter! Vet inte hur bra det egentligen är, men verkade otroligt bra om man jämförde med andra? Och om man tänkte att jag nog gick den mesta av tiden! :D
Men såklart hade det sina negativa sidor också. Idag stannade jag hemma fast vi hade vårat sista NOprov som jag pluggat riktigt mycket till. När man är sjuk en dag från skolan när det är prov tror ju läraren såklart att man inte pluggat tillräckligt.
Men jag var dum och tänkte att jag kunde göra det imorgon, för jag ville bli frisk till imorgon när vi har konsert. Men imorgon har vi såklart bara en massa rep?
Slutsats: Mitt NObetyg är kört. Typ.
2011-05-19 @ 15:43:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linn

3:e bäst i klassen är ju inte helt fel... ;)

2011-05-20 @ 17:17:01
Postat av: LINDA

Waaat? :D Var vi?? :D OMG juag är så stolt över mig själv, fyfan va värt de var!

2011-05-21 @ 12:16:05
URL: http://liketodraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0