INFORMATION OM THEJEWELLERYBAKERY!

Har egentligen något hemskt mycket att plugga nu, men nu skriver jag detta så fort som möjligt eftersom det snart går ut :)
Såhär är det alltså,
i hela maj får ni 15 procent rabatt på allt i thejewellerybakery om ni skriver in en bloggkod i kassan av mig!
Funkar alltså så att när du har lagt något i varukorgen, har gått till kassan och kommit till sista steget(när du skrivit in adress m.m) finns det en liten ruta där du skriver koden BLOGG. Då får du 15% rabbat! Bra va? :D Finns ju verkligen supersöta fokismycken där, visar mina favoriter i bilder här!
Candy Bottle Necklace
Super gulligt halsband med en berlock i form av en glasburk med små godis bitar i!
Allsorts Candy Ring

En liten porslins tallrik med små söta godisbitar på!

Ringen är justerbar och helt nickel fri!

Cute Chalkboard
En riktig liten svart tavla, en sån där som man hade i skolan, som man kan skriva vad man vill på. En vit liten krita medföljer.

Dessutom denna sida, alla där är mina favoriter!
http://thejewellerybakery.se/category.php?id_category=2
Klicka, det är riktigt värt det.
2011-05-02 @ 21:11:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0