HELLO

Gillade ni mitt inlägg igår? :D Själv kan jag säga att fantsin bara flödade lite plötligt(måste varit lite sjuk) när jag satt där med pennan i handen. Blev skumt. Blev nöjd. Kände mig lite som Picasso? ;)
Well well bloggar gör jag inte ofta på morgonen, men here you go. Vad händer idag? Tappade ju bort mitt busskort för andra gången den här månaden, så idag blire åka remsa. Idrott på morgonen och där fösvann vår sovmorgon. Kommer ett tidsinställt inlägg lite senare eftersom jag inte hinner blogga idag.
Ska till forum efter skolan, sedan fort hem och sy en grej på min konfirmationsklänning som gått sönder och plugga som fasiken på fysikprov! Känns som att jag kan det bra, så det ska jag satsa på! :D
2011-05-17 @ 08:12:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0