GIFTS

Skulle ju visa bilder på vad jag fick igår på konfirmationen! Here you go.

Please sno inte bilder ifrån mig utan att ha kvar mitt namn på bilden! Så himla tråkigt, vågar nästan inte lägga ut bilder då.
Från konfirmationsledarna.


Kort och pengar, kommer tydligen mer från päron och morfar sen :D
Men pengar till kameran får jag fortsätta samla.


Silverörhängen, och till vänster riktiga sötvattenpärlor tror jag? De till höger har en snubbe i min släkt(min farmors morbror) gjort. Också halsbandet på bilden nedanför och berlockerna. Han är guldsmed, så får alltid lite finfina saker av honom! ;)


Armband med fyrklöver och hjärta(som inte syns så bra på bilden) i silver



Fossil och liten kläpp från "moster". En tydligen väldigt viktig sak som hon delade  med min mormor.


Guldhalsband av gudmor, men hon gav mig en liknande i doppresent så den ska bytas tror jag ;)


Silverhalsband med onyx-stenar av kussarna och morbrorn!



Silverhalsband med fossil från Gotland, också gjord av snubben i släkten :)


Också en massa blommor. Var stolt över den här bilden så vart tvungen att lägga upp ;)

2011-05-30 @ 16:20:00 Fotografering Permalink


Kommentarer
Postat av: Becca

Herre vad fiiina foton! OMG

2011-06-19 @ 00:10:19
Postat av: BECCA

Herre vad fiiina foton! OMGomg

2011-06-19 @ 00:11:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0