FOTA INTE...

 


...BLOMMOR!

Åker du till Stockholm en dag med din kamera för att fota dina vännerr, och stannar för att fota blommorna på träden i kungsträdgården?
Gör inte det.
Vanliga blombilder är så otroligt tråkiga att ha/titta på. Alla kan fota blommor. Alla fotar blommor. Och alla fotar de rosa blommorna i kungstrådgården. Visst de är fina som bakgrund för dina vänner, men en närbild. Nä. Tilltalar en sån bild verkligen dig/de som får se den?
Förlåt denna som jag tagit av, du får väl anmäla mig eller nåt.

Visst, hittar du en grym vinkel eller får till nån cool effekt, eller hittar en blomma som mänskligheten aldrig skådat typ. Fota på då.
2011-05-24 @ 19:50:06 Fotografering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0