DOMEDAG

Först bara lite kort. Jag har hostat så mycket så jag har kramp i magen. Jag var inte med på konserten igår men jag tittade. Jag filmade Proud Mary och The shoop shoop song, så snart kommer de upp!

Domedagen. Om jag tror på det? Nej. Fast jag måste säga att det är inte något som bara gått förbi mig helt obemärkt. Jag tror att om man tänker varifrån dendär gubben som sa att det skulle hända klockan 16.00 var, så skulle det hända här i sverige kl 12.00. Om trettio minuter. ELLER INTE?
Tydligen är det en massa människor som har tagit livet av sig för att de inte vill möta domedagen. Är det inte lite väl brutalt?
Om de hade tänkt på att gubben är en 89årig gubbe som haft fel förut... kunde de isåfall inte väntat för att se om det verkligen hände nåt?

Men en ganska läskig sak måste ju vara för städer/byar osv som får jordbävningar exakt samtidigt som jorden ska gå under. Typ Japan som har 1000 jordbävningar per år? Stackars dom.
Undrar vad dendär gubbj*veln kommer säga när hela dan har gått och alla lever. Typ oj, räknade fel igen


Om detta nu händer. Snälla Gud, låt mig bli frisk innan jag dör!! typ.


2011-05-21 @ 11:29:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0