dag 16 – Innehållet i min väska.

Haha...? Va ere här för knäppt... aja. Det är just nu: Vattenflaska, läxböcker, dator, pengar, nycklar och en penna. K BRY? :)
Skolan idag var... inte sådär händelserik, men bättre än en normal måndag för mig i alla fall haha. Jag improveriserade ett tal för Alicia, gud va vi garva... lät så fejk alltihop! ;) Men sen såg vi att det haglade?! Jag solade för bara några dar sedan! Appropå det... min shortsbränna so jag lyckades få på fem dagar är garanterat borta. Snyft :( Men vet ni vad?? Inte lång tid kvar alls till sommarlov, iockförsig extra lång tid för vår skola, vi slutar den 15:nde, men ändå! Typ bara 6 veckor kvaar! :D
Tumblr_lkkuvgyklp1qjc8u6o1_500_large
Summer (Weheartit)
2011-05-02 @ 20:01:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0