AMEN FUCK IT

Är så jävla sur just nu. Usch för internet som inte funkar fast det inte finns någon anledning. Åhhhh jag har suttit här i 35 fuckng seriösa minuter och stirrat på detdär jävla lilla utropstecknet nu......... :@

Aja nu sitter jag i alla fall med nosen framför den å-så-snabba-och-morderna hemmadatorn. Funkar ju. Nästan.
Kbry. Nu börjar jag om inlägget.
Hej alla! Haha... För er som läste förra inlägget hade jag ju somsagt dansuppvisning idag. Drog till Nacka Aula till halv tolv och taggade till och sminkade och fixade mig med Erica, Fanny och Nicole. En kvart senare såg jag ut såhär:grön zebrarandig tröja, svarta mjukisbyxor, Converse, rufsigt hår i en tops, svart handavtryck i hela fejset och på armen.
Själva uppvisningen gick sådär, det sket sig med ljudet. Senare när jag och Fanny skulle åka hem väntade vi på hållplatsen i en halvtimme. När bussen kom - ja vad hände då om inte att den gubbjäveln körde förbi oss?? Så jävla förbannad och trött jag blev.  Kom tillslut hem, so did my family och röjet började igen. Det var söndag, jag var tvungen att städa och plugga och nu när jag äntligen fick lite fri tid händer detdär medinternet.. Fan. Är såsjukttrött.
Haha, söt bild på oss alla. Ser ut som jag gråter tyyp?
Gonatt.
2011-05-15 @ 22:54:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0