Åhå!

Mitt rum är färdigt nu! Eller det med tapeter osv, lite grejer som ska inhandlas, men det är snart färdigt också. Nu har jag världens bästa väggar att fota mot, och jättebra ljus också. Glad cheyy! :D
Konfirmerar ju mig snart, och även om det är galet har jag bestämt mig för att spara till Canon 60D.  Så nu när alla släkter osv har frågat vad jag vill ha i konfapresent har jag svarat "pengar till en kamera!". Bara det att även om jag nog kan få ihop rätt så mycket kommer jag aldrig ha råd med den... haha kostar ju somsagt 13 tusen(på elgiganten). Åh :( Jaja, men foto är ju nånting jag verkligen satsar på och nog kommer fortsätta med.
2011-05-24 @ 19:27:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Den kameran är bezt!

Jag har den och jag älskar deeen!!!

2011-05-30 @ 17:13:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0