ADHD?

Förlåt för igår, men fick veta att jag inte kan åka på ett läger i sommar som jag planerat i ett år nu. Härligt va? Men jag skyller bara på mina föräldrar och mig själv, för så går det när man inte planerar sommaren ordentligt!!

Hemmakväll för mig just nu. Efter skolan idag åkte jag och Emma till forum för att kolla jacka och högtalare. Sen stack de andra + och några fler iväg till grönan efter för att åka lite och kolla på Johnossi. Men jag bangade för har ett ganska tidigt dansrep imorgon och jag ahr inte sovit mycket denna vecka. Och tur var det, för när jag kom hem  fick jag världens huvudvärk pga av lågtrycket just nu. Nästan lite migränhuvudvärk, men efter potatissallad, fläskkarré, ceasarsallad och Cola kändes det ganska bra igen. Snart ska jag ner och mysa i underbaraa tvrummet med en chipspåse(fetta hela kvällen?) i favoritsmaken lättsaltat! Hemmafredagskvällar är verkligen riktigt skönt ibland.

Haha bjuder på denna

Kollade ju somsagt jacka, och upptäckte till min fasa(tyvärr inte oväntat) att jag verkligen inte passar i jeansjacka. Vad fan gör man då?? :(
Orkar verlkigen inte gå runt med 70gradiga svarta skinnjackan. Vad ska jag köpa för jacka?
Maybe...?
2011-05-13 @ 20:50:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linn

Du skulle passa såååååå bra i en sån jacka! <3

2011-05-14 @ 22:30:41
Postat av: Lina

"Bangade för ett ganska tidigt dansrep"... YEAH RIGHT. Klockan TOLV va? Vi gick på johnossi och skulle dansrepa klockan ÅTTA. PÅ MORGONEN. Linda då...

<3 <3 <3

2011-05-15 @ 11:45:19
URL: http://jagliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0