Vintervår

Japp. Igår snöade det igen. Faan...
Hemmakväll idag, kände för att vara med familjen och ta det lugnt, inteplugga något. Grymt skönt ibland. Folk tjatar på mig att jag ska uppdatera oftare, men jag lägger hellre ner mer tid på ett inlägg som är lite roligt att läsa än bara typ "tja. kom precis hem från skolan, ska plugga nu. herrå". Känns sjukt meningslöst.
Eller vad tycker ni? Är det värt att läsa, så länge det är en uppdatering?
Fast jagvet hur tråkigt det är och sitta och läsa blogginlägg som är 200 rader långa, vilket jag vet att jag inte är särskilt bra på att undvika hehe... ;)
Jag jobbar på det!
Nyredigerad bild. Stick snöhelvete. Fast fotot blev helt ok.

//Linda
2011-03-12 @ 00:52:11 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0