Shaboja sha sha shaboja

Så, nu kommer det. Mitt sportlov. Jag var alltså i sälen med en massa grymma människor, och en grym vecka blev det! Men det var tidiga mornar och jobbiga dagar i backen vilket resulterade till att när jag kom hem sov jag från kl 1 på natten till 17.00. 16 timmar. REKORD!
Nu kommer lite sjuka bilder som tar sjukt lång tid att ladda upp... enjoy!
Söta :) Påväg upp, 7 timmars resa!
Självmord om man åkte i trollskogen för alla småbarn som åkte på en... men härsitter jag = jag överlevde!
Dagens vurpa tillägnades Olivia...
Och där vurpade hon.


Söta Sara :)


Tagga! Gilla att jag är längst här men har kortast skidor..


Här sitter vi sista dan. Lite trötta och slitna och herregud tittaintepåmig

Sanja och jag. hihi :)


Jag e så vakkeer


Sara fiin


Söt.


Utspilld nyponsoppa


Några nya: Miriam, Kornelija och ännu en Sara


Åså lillalilla Natta! Och mitt scary öga..


Driv.


Jag älskar dig Julia Axelsson


Söt! Snögubbarna vann ;)


Snömulad av IQ. Man tackar!


Återigen en fin!


Fhrnny brhnnhy! Matilda och IQ


Ea, Linus och Julia


Söta Petra och schtek-Oscar!


Vilka myser här? Nata da Blondie och Linus da Kinder som senare blev tillsammans. Söta ni! :D


Haha... IQ, Victor och Petra

Härligaste bilden! Vi var trötta. Sara och Sanja


Ea och Victor kramas hejdå för denna gång

Tack alla för detta år! Kärlek till er! ♥

/Linda
2011-03-06 @ 20:46:49 Permalink


Kommentarer
Postat av: Fjortisgangstah

klart lägger du upp den på mej o linus -.-' !

2011-03-09 @ 14:13:32
URL: http://fjortisgangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0