När jag känner för något, gör jag det

Sitter här med Linn och Evelina och har sexualkunskap. Vi ska skriva ner en fråga på papper och sen ska läraren berätta svaret inför hela klassen. Vadfan ska man skriva??
Påbaksidan av det återanvända papperet vi ficlk står det no-grupper i sjuan. Vi hade ett djur och skulle göra en powerpoint och sjunga en låt. Jag och Sanja ägde minns jag, haha..
Do you remember? ♥

Igår försökte jag och Emma komma på vad det var för låt vi hörde på spotify.. vi kände igen den jättemycke och trodde först att det avr en telenorreklam, men sen hittade Emma den! Klicka på bilden så kommer en länk fram , kan inte lägga in youtubeklipp direkt!
Nu kommer läraren, ha e go fredag allihopa!
/Linda
2011-03-18 @ 08:52:51 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart bästa versionen på låten: http://www.youtube.com/watch?v=3hrL2COkxaA

Puss!

2011-04-26 @ 00:46:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0