Jack Sparrah

Varför nuddar jag inte bara musplatten, rör lite åt höger, lite upp, till den lilla halvt fyrkantiga röda rutan med det lilla lilla vita krysset i? Ni fick precis reda på att jag inte äger en mac. Varför stänger jag inte ner internetjäveln och pluggar till matteprovet jag har imorgon? därför att jag är lat. Jag pallar inte ett skit längre. Vårterminen i åttan - den värsta enligt min erfarne bror som gick i åttan i samma skola som jag för två år sedan. Hata folk som klagar på skolan, för det är något som redan är helt uppenbart, så värför tjata? Så, för första gången har jag klagat på skolan i min blogg. Sitter och skäms.
Tog nåra fina foton idag, men tyvärr på mobilen och de är så jobbigt att få in i datan, så nån gång när jag har mer tid... i detta inlägg har jag inga foton för har inge kuhl att visa. Som jag pallar i alla fall. så ni får en grej jag har tagit reda på om den ganska så nyfunne Alicia. Here it comes!
LÄSDETTA
LÄSDETTA
LÄSDETTA

SKRÄMMANDE FAKTA OM ALICIA PASSANISI :O
ALICIA...
¤ Tycker inte att någon kille i Sverige hon sett/mött/känt/känner är snygg.
¤ Intresserar sig inte över killar med blont hår.
¤ Har dödat en fågel.
¤ Svimmade en gång och innan hon föll till golvet(som man brukar göra när man svimmar) blev det svart för hennes ögon, i fem minuter, alltså innan hon "somnade"! Detta gjorde henne LITE SMÅTT panikslagen. hon sprang runt och skrek "JAG SER INGET!!" I fem minuter somsagt.
Och nu, det mest skrämmande:
¤ Alicia är inte jordnötsallergiker, men har ändå aldrig smakat en Snickers i HELA SITT LIV. :O

'Jamen, folk är ju som de är... finns inget att göra åt'
Mitt och Alicias favoritcitat. Kände att det passade in.


det blev visst en bild... längtaar! :D

//Linda

2011-03-10 @ 20:35:14 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0