SOMMAAAAr

Ahh, min statistik har försvunnit! :( Lessen Linda.

Nä att börja dagen med något dåligt betyder dålig dag. Let's start over again.

Sitter just nu osminkad och chillar i solen och väntar på att Clara ska ringa. Ska till skärgårdenlandet imorgon och hoppas hon henkar på!
Landet betyder - inget bloggande :( Tyvärr, det blir nog alltså en liten bloggpaus till på måndag... men det ska bli aschilll att åka till alndet och kunna tänka bort "bloggtvånget" ett tag...
Älskar mitt Vindö på sommaren! Sola, bada, ute och grilla...
Åh. SOMMARORGASM tyyp


2011-06-02 @ 12:45:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0