TODAY

Idag på morgonen hade vi kondition på idrotten, så vi sprang jättelänge(jag brann!) och sedan ner till Järla sjö där vi badade! :) Så häärligt. Inte första doppet för mig, badade ju i havet i påskas... ;) (SkrytarN)
Sista So och svenska och engelskalektionen idag!! Åhhhh sommarorgasmen kommer smygandes.

Var i forum med Alicia en sanbbis som inte blev en snabbis och köpte(lyckades tillslut hitta) en bikini, över och underdel, och en såndär "armlös" tröja som jag letat efter i typ ett halvår..? Senare på kvällen köpte jag också en ny borste och några kammar. Japp.
Köpt på H&M, Åhlens, och haha, konsum.

Så här ser överdelen ut i lite finare bild:
2011-06-08 @ 22:16:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0