TJOHO!

I'm back on track again with da skoldator! :D
Måste säga att det vart så otroligt lugnt när jag inte kunde blogga, när jag inte behövde tänka hela tiden "shiit, idag har jag inte bloggat nåt!", hehe... Men nu kör vi igen!
-
Så, vad händer idag...
Mammas födelsedag, så har precis stått i två och en halv timme och improviserat en tårta! Haha.
Kladdkaka som botten, chokladmousse med hackade skalade mandlar och nektarinskivor. Vet inte hur det kommer smaka, körde somsagt lite på det som fanns, men man får väl hoppas ;)
Snart ska jag iväg till Tyresö och hämta min "lön" från gymnastiken :D Är ju gymnastiktränare.... Och sen, om de inte har stängt ska jag till centrumet och handla upp alla pengar! Haha typ.
Efter det kanske det blir något till stan, och sen god mat såklart. Love lov. Lovelovelove
Förresten, min och Alicias nya blogg -->www.snackarna.blogg.se!
Vi har inte skrivit något än men snart kommer det upp ;)
2011-06-16 @ 17:28:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: MIA

Åhh, kan man inte få recept? :d

2011-06-17 @ 17:04:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0