SPÖREGN

Tumblr_lmum86y81p1qfgxk4o1_500_largeWeheartit
SANT! Jag älskar faktiskt regn, men... fan hände med solen, sommaren?
Var inte ens taggad på skolavslutningen i onsdags för att det var så tråkit väder!
Min bränna kommer fösvinna....  :(
-
Nåja. Ska inte sitta vid datorn hela dagen och deppa för det.
Har planerat att kanske åka till Nacka Forum ett tag idag, måste inhandlas lite nödvändigheter. Eller typ två, för mer än trehundra får det inte bli, samlar ju till kameran.
Just nu ligger kamerakassan på 3500:-. Mer än hälften kvar dårå...

Ska också snart lägga upp lite teckningar(för en gångs skull:D) och försöka fixa lite med snackarna.blogg.se. Lite senare antar jag att det blir något i stan med mamma eftersom det inte blev något igår.
-
NU ska jag skanna in lite teckningar och göra ett schema över min sommar!
Peace!


2011-06-17 @ 13:40:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emmi

Kul att du är med i Kimstore tävlingen! Hör av mig när vinnarna är dragna =) Trevlig dag, Kram!

2011-06-17 @ 13:50:11
URL: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0