SOMMARSCHEMA - noll koll

Kollade nyss på klockan, blev förvånad. Trodde den var nio eller något, haha... och idag trodde jag det var söndag eller måndag...? Drogen kallad "sommarlovskollen" börjar verka, då man glömmer bort tid och rum haha ;)
Men, för att hjälpa mig själv lite har jag nyss suttit och ritat ett schema!(Liv?) Ja faktiskt, bara jävlit trött ifrån skolan, så har vilat och sovit några dagar nu ;)
Men imorn blir det slut på det! :D
De vita rutorna är jag hemma eller på landet, ska försöka bjuda ut lite folk då. Slappt men najs lov in sweden!
Skulle ju vart najs att åka utomlands, bara komma bort från allt (skit)och det var ju tänkt att jag skulle åkt till Spanien, men så blev det tyvärr inte :(
Jaja får nöja mig med svenska hav och öar och GOTLAND SOM NÄSTAN ÄR LIKA AWESOME! :D
2011-06-19 @ 00:35:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: TEST

TESTING

2011-06-19 @ 01:06:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0