Jag har slut på rubriksidéer

tillägnas de stora bloggare som har börjat med "folks kroppskomplex"-grejen! För er som har missat började det med att Egoina ville att läsarna skulle skicka in bilder på kroppsdelar de var missnöjda med, om de ville alltså. Sen gjorde Paow samma på sin blogg, och sedan Miixx(alla jag vet hittils).
Grejen är alltså att alla ska lära sig att uppskatta sig själva osv, och jag tror att om man lyckas hamna i någon av bloggarna och man får en uppmuntrande kommentar av bloggerskan, blir man inte mer självsäker då?

Det känns som att detta kommer sprida sig vidare till alla stora bloggare, och jag tycker det är en underbar sak som de överhuvudtaget tar sig tid till att göra! :D
Undrar hur det kommer bli med Kissie? Hon skulle väl aldrig kunna lägga upp något sådant efter vad hon gjort det skelettet...! Aja. Kissies anorexia får bli en annan dagens tanke.
2011-06-07 @ 20:23:41 Dagens Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0