Gottegryysen

Tjolahopp godissnopp!
I onsdags tryckte jag i mig den nya Marabou Caribbean! Åhh mina drömmars drömmar, typ! Rekommenderas tusenfaldigt, kunde inte sluta tjocka. Smaken är bananchoklad med rostade kokosbitar...Åh happy life. För er som inte gillar choklad med banan är det ju dock inget bra val, men det förstår ni nog själva.
Är det bara jag som har älskat alla Marabous "Limited editions"? Typ Passion, och Amigo! Varför förvann dom? :( Varför finns fortfarande den där intelikagoda halvnya Polka? Snyft. desperat påriktigt.
Dessutom har det ju kommit två nya sensation, de bara väntar på att hoppa in i min mun. *dreggeel*
2011-06-04 @ 12:28:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0