- A

Haha Sanja har fått mig att börja titta på pretty little liars, hela tiden!
Det är någonting jag inte gillar med serien, men jag kan inte sluta titta.
Försökte ju somsagt hitta förhandsvisningsbiljetter till Kronjuvelerna igår, lite misslyckad för allt var slut, överallt. Det slutade med att vi gick till Sickla och in på H&M och Åhlens och sminkade oss, haha! Så lite hade vi alltså att göra.
-
Sen stod vi i regnet och sjöng. Uti vår hage. Jättelänge. Saja hade ingen jacka och ballerinaskor. Jag skinnjacka. Vi la en trasig blöt låda framför oss, men vi fick inga pengar, haha...
Tillsut begav vi oss hem, åt på donken(tog en ceasarsallad, hamburgarna är ju såå...), kollade på PLL som jag somsagt fastnade för och jag rullad ner för Sanjas säng och gick hem när klockan var halv ett.
Nåja, idag ska jag åka till landet, ska bli chill. Julia komemr kanske komma på söndag, så det inte blir så tråkigt ;)
Landet means: Ingen uppdatering. Eller jo kanske om jag hinner göra nåra tidsinställda.
Annars blir det snart lite länkar och FRÅGESTUND!
2011-06-22 @ 13:30:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej ! vill du vara med & tävla om ett presentkort på gina tricot & kicks hos mig ? Gå då in på länken här nedan. http://sexyfreak.blogg.se/2011/june/tavling.html#comment

2011-06-22 @ 16:29:57
URL: http://sexyfreak.blogg.se/
Postat av: Sanja

Okej, jag måste bara rätta små ynka fel i denna text.

1: vi letade efter förhandsvisningsbiljetter till Hanna, alltså inte Kronjuvelerna.

2: Du rullade ner för min säng 23:55, alltså 35 min innan övannämnd tid.

2011-06-22 @ 19:02:21
URL: http://sanjas.devote.se
Postat av: LINDA

Haha gjorde vi? :P jaja vi fick ju ändå inget så ;)

Jagvet, men hallå inte pallar jag hålla reda på sånt ;) jag var för trött liksom.

2011-06-22 @ 19:24:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0