SLADD

Chacha bloggen som jag är totalt trött på :D
Min rubrik har ingen mening, det var bara ett kul ord. Okej.
Jag har tråkigt och är avis och känner mig hopplös och bloggen går ner i antar besökare. FML

Var för ett tag sen på grönan med Sanja, sTolleSara och Sofia och åkte twister och allt. Vi gick heela vägen tillbaka till slussen, jädrans långt var det och ajajaj vad man fick ont i fötterna... men fan va det var värt, man gick där och bare softade och längtade till 18årsåldern när man såg alla mysiga krogar som lyste upp vattnet... och det var varmt, och det var sommar, och det var gemenskap... låter lite som en dröm man borde drömma oftare.Stockholm-at-night


Men snart blir det förhoppningsvis lite uppdateringar i bloggen, typ ungefär sådär när sommaren slutar. Har en ny header också, men om ni läst förra inlägget förstår ni att jag inte ORKAR! DET ÄR JU SOMMAR FÖRFÄEN
VAD JAG VILL HA JUST NU:
OnePiece Azur
Har ni smakat Estrella Extra knapriga Sourcream and pepper?? Mina favoritchips! Släta på ena sidan, räfflade på ena... fetto
2011-07-11 @ 21:55:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0