RIP

Han var svart och blänkte i solen. Och sen var han nästan lite brun också.
Jag överlevde den hårda farliga fjällvärlden. Men det gjorde tyvärr inte han.
Var så säker på att alla skulle överleva. Men näst sista dan hände det som inte fick hända...
Han var inte så gammal. Det var mitt fel att han dog i förtid och jag känner en förtvivlad skuld.
Det var jag som tappade kontrollen över honom, och han flög genom luften, ner i det minusgradiga glaciärvattnet och sveptes ner mot bottnen och bort av forsen för att aldrig mer hittas.
Mer i detalj vill jag inte berätta. Jag kommer minnas dig...
...MITT ÄLSKADE LINSLOCK!!!! :( Kommer sakna dig, och nu är mitt objektiv helt oskyddat snyft
P.S. Bilden på Wolley hade jag bara för att den e så otroligt söt! Kolla bollen i läppen liksom! Gulligull :)
Och såklart för att lura er ordentligt. Om ni tyckte jag var otroligt hemsk får ni väl slå mig eller nåt.
2011-07-26 @ 20:17:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men din jävel! ;o fan vad rädd man blev... :oo haha <3

2011-07-26 @ 21:23:44
Postat av: Alicia

jag som skickade förra kommentaren btw ;)

/aliciaaaa

2011-07-26 @ 21:26:15
URL: http://Aliciapassanisi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0