LÄÄÄÄÄÄS omnivill

Tjaba tjena, lite uppdate, bara sådär såatt ni vet att jag lever!
Inget kebnekaise har det blivit. Fult äckligt väder var det idag när vi hade planerat att vi skulle gå upp. Dock en mycke snällare väg, som man inte behöver guide till! Gick ju inte. 
Den farliga vägen är inte sådär farlig som det var förut, när min mamma gick för tie år sedan, när man inte hade någe livlina eller nåt...
Året efter det ramla en guide ner och dog, så  då satte man upp stålvajrar o skit, såklart fortfarande farligt och så förbaskat högt att gå upp, och dessutom i j*vligt snabbt tempo med guide!
Men somsagt, vädret förstörde...
FYFAN VIKKA MUSKLER JAG HAR I BENEN! Haha och konditionen... berättar mer exakt hur jobbigt det är... Ni ska få ett fett inlägg när jag kommer hem. Den 27. 26 när vi kommer hem till Stockholm ska jag nämligen sova och äta en RIKTIG MÅLTID. Aja, berättar mer om det sen också. Haha ni kommer inte orka läsa allt! Så mycke har jag att skriva.
Har tusen bilder sen att redigera och lägga upp här! Awesoooome
/Kebnekaises fjällstation KIRUNA
2011-07-23 @ 20:02:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0