HOME FOR A FEW DAYS

Chacha bloggen som det inte går så bra för just nu. Får hoppas att det är för att folk är borta och reser hehe...
Lite snabbt allmänt vad som har hänt innan jag somnar med huvudet i tangentbordet:
(btw, om ni är lika fucking trötta som jag och märker att  shit, klockan är halv fyra och det är just ute, kan ni sluta läsa nu och gå och LÄGGA ER.)

-Jag har fått en chock jag borde fått för länge sen
-Min dator är tillbaka. Tyvär med en annan hårddisk så DÄÄÄR försvann det liksom lite grejer. YAY
-Jag har äntligen fått åka motorbåååååt
-Jag har ett nytt rekord på hur snabbt jag åkt i en bil, 180 km/h i pappas taxi-BMW haha, wroom wroom
-Någon stal våra grannars båt, åkte över till vår brygga och slog sönder ett fönster för att komma in i båtstugan
-Julia och jag sprang exakt 52 varv på stranden
-Love
- Alicia Passanisi är så jävla snygg och saknad såatt jag tror att jag kärat ner mej..






Okej, dags at vakna igen hörrni, för nu kommer något ni måste veta.
Ja som ni vet har jag ju tjatat ett tag om denna fantastiska Canon 60D ett tag här i bloggen, och för typ tre dagar sedan var den nästan min. Såhär vare.

Pappa såg värsta specialerbjudandet på mediamarkt. Canon 60D'n för 7 tusen någonting(såg den för ett tag sen på elgiganten, då var det 13.000 som gällde...). Specialpris trodde vi att det var eftersom kameran kostade mer än Canon 600D är en sämre kamera.(eftersom Canons kameror är ju bättre desto färre siffror det är i namnet)
I alla fall, pappa gick dit och hade med sig pengar och allt, men när bollen ligger där på eggen och vinglar, puttar den där jävla mediamarktsnubben till den åt fel håll, han säger att det är ett tryckfel och att de inte kan göra nåt åt det. SÅ JAG ÄR FORTFARANDE KAMERALÖS och det gör mig förbannad.

fuck it

KAMERAJÄVEL kan du inte bara .... komma hit
2011-07-07 @ 03:56:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Alicia

Men duuu är snygg!! Saknar dig galet! <3

2011-07-08 @ 08:04:06
URL: http://aliciapassanisi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0