.

Here comes the angry bitch. Tyvärr.
-
Är irriterad. Folk som klagar på att jag aldrig ritar på min blogg.
Hur kommer det sig att ni med blogg inte lägger upp teckningar? Just det. För att ni antagligen inte kan rita. eller, alla kan, men ni ritar fult. (Nu går jag egentligen helt emot sanningen här, men jag är sur, så)
Att rita tar lång tid. Jag är inte värsta proffset som ritar en tavla på 10 minuter, nej. Att lägga upp bilden på datorn tar lång tid.
-
  • Först måste jag skanna teckningen rätt.
  • Sen måste jag ibland göra om det för att det blir fel.
  • Seen måste jag skicka bilden till min mejl från vår suuupertröga dator till min snabba, eftersom vår skrivare inte kan skanna in direkt i min dator.
  • Seeen måste jag redigera bilden lite så att den blir tydligare.
  • Sen måste jag ställa in storleken lite.
  • Sen kan jag lägga upp den.
  • FORT VA??

VET NI VAD? Funderar snart på att starta en helt ny blogg pga bloggnamnet. Pga av att ni tjatar. Men hallå. Jag gillar att rita. Den heter inte www.bloggenomteckningar.blogg.se, right? Står det inte i min presentation att jag inte hinner blogga så mycket överhuvudtaget?
-
Tycker ni jag har helt fel? Fine, läs den inte.
Tackohejförmig.
2011-07-08 @ 15:41:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0