DAGS FÖR UPPDATERING?

Ja! Har så mycket att berätta, men jag tror jag tar det någon dag när jag är lite mer ledig.
Just nu håller jag på att packa. Till vad? undrar ni som inte redan vet....
Kiruna!
Jaarå, jag tycker också att det är sjukt.
Imorgon åker jag och min familj med nattåg till kiruna, därifrån ska vi ta en buss och gå en stund tills vi kommer till fjällstationen som ligger vid KEBNEKAISE. Holy shit, ska klättra upp till Sveriges högsta punkt på marken! Om det inte är skitväder alltså.
Ni som är lite närmre vän med mig vet attt jag är livrädd för en vägg man ska upp för...
LÅT MIG DEMONSTRERA:
Tänk er att väggen är som ungefär 5 frittfall.
Tänk att det är såhär fast 5 gånger värre.
En sån vägg ska jag uppför.
UTAN LINA ELLER REP ELLER NÅT!
Förstår ni skräcken som långsamt dödar mig?
Haha. Undra om det kommer va så läskigt som jag tror... jaja det får ni höra mer om när jag kommer tillbaka. OM JAG GÖR!
Aja berättar mer såklart när vi har varit där, tror t.o.m. jag får skriva nån himla dagbok för att komma ihåg allt som kommer hända! ;)

Jaja, sen har jag ju velat ha Canon 60D i några år nu, men idag kom pappa hem med en annan. Tror den heter SONY AX 33? Jag fick i alla fall pova den i 30 dagar typ, verkar asgrym och jag har redan tagit en massa awesome bilder.
THE PROBLEM WITH IT?
It's not a canon. Om jag hade en canon skulle jag kunna använda familjens canonteleobjektiv, istället för att köpa sånt som kostar friggin flera tusen!
Dessutom är 60D liiiite bättre, och vad är det för mening att köpa en kamera om jag ändå vill ha en bättre om ett halvår??
JAG VILL INTE HA SONYN!!
2011-07-19 @ 23:11:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sanja

du menar ca 25 stycken fritt fall :P kebnekaise är inte bara 400 m :P

2011-07-26 @ 14:46:23
URL: http://sanjas.devote.se
Postat av: LINDA

Nej alltså "väggen" ! ;)

2011-07-26 @ 20:07:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0