Första inlägget

Sådärja, nu sitter jag här kl halv ett på natten och pustar ut, har suttit me designen i nåra timmar(?) nu... så mycket slit för så lite(som inte ens e klart).
Nu ska jag alltså starta en ny blogg igen, har haft två innan som har skitit sig för att jag inte orkat blogga och hade inte något mycket mer intressantare än alla andra som bloggar som jag ville berätta om. Men idag kom jag på att jag kan göra något speciellt som det faktiskt inte finns så många bloggar av: teckningar. Haha, javet, låter ju lite knäppt men jag ska iaf ge det ett försök och se hur långt det håller. Bilden ni får idag är endast headern, tyckte det räckte ;) Gnatt!
/Linda
2011-01-15 @ 00:30:35 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0