"Fem steg bakåt, två steg fram" M - Kent

För någon vecka sen läste jag Låt den rätte komma in. Den rekommenderas, om ni gillar att inte kunna slita er från textstorlek 5 och bli mörkrädda. Efter det tittade jag iaf på filmen och tyckte att den inte var läskig alls och att de kunde gjort en tvåa också, för det var bara halva boken. Eli, vampyr"tjejen" är t.ex. en kille i slutet av boken. Två cveckor sedan, pluggfri och rastlös ritade jag denna till minne av den underbara boken. Inte brutal alls.
Skrynklig, jagvet, och NÅGON hade kladdat ut rött uppe i väntra hörnet. Menmen:
Akvarellpennor, pensel storlek 3

/Linda
2011-01-29 @ 18:28:58 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0