Två röda inringade

Är jag inte helt grym på att uppdatera?
Men hallå jag går i åttan, har aktiviteter varje vardag, har vänner och en hund.
Men jag ahr å andra sidan inget otroligt att skriva om idag, tycker det är så träkigt när man bara skriver idag gick jag upp och åt frukost och tittade på en film osv. Vilkert jag iofs också gör men jag försöker iaf få med något som är lite roligt att läsa. Men idag får ni bara två bilder.
haha. spelen tar ju seriöst över killarna i hela Sverige.


oups sne. det här läste jag i en bok, det var sådär halvläskigt eftersom allt stämde in på mig..

Nu blire plugga musikteori ! (y)

/Linda
2011-02-19 @ 14:54:06 Permalink


Kommentarer
Postat av: EYYY

Eyyyyyy spel är livet vettu

2011-02-20 @ 17:35:45
Postat av: Linda

Haha vilket ? ;)

2011-02-20 @ 17:45:58
Postat av: Anonym

Hah så sant om att xbox tar över killarna:) vad är det med dom egentligen?:o

2011-04-26 @ 00:18:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0