Övergångsställe

Man tycker kanske att jag hade kunnat lägga upp en bild på min nya hårfärg efter jag skrivit om den, men det blev inte riktigt av, så nu gör jag det :)
INNAN
Sämst bild, men man ser iaf (som jag skrev för några inlägg sen) att trots att det gått mer än ett halvår och att det var en intensivtoning satt fortfarande lite rött kvar. Här ser det ut som om jag har gröngrått hår med röda slingor.. (y)

EFTER

Den här bilden är lite exponerad men annars inte mer omgjord än så. Ibland ser mitt hår lila ut mot snön, annars är det bara mörkbrunt. Men när det kommer i solen lyser det "som ett rött trafikljus" citat av någon av mina närmaste. Som typ längst upp på bilden.

NU ska jag kolla på Erick o Makkan! Haregött!
/Linda
2011-02-22 @ 21:13:15 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0