oTURSDAG capslock.

Suck, två prov och några inlämningar denna vecka. Och jag ahr fullt upp tisdag och onsdag, och ena provet är på torsadag, så ska plugga järnet idag. Skippar att träna småttingarna idag på gympan, där försvann 60 spänn pga plugg.. ggrymt. Tråkinlägg. Emma är sjuk och nån lämna precis in min skoldata för att den trodde den var borttappad, hallå jag var borta i tio sekunder och det stod folkruntomkring den, men ändå kommer en liten smart 97 och lämnar in den till expeditionen? Sov högt 15 timmar på helgen, och dessutom har jag gjort illa samma ben på tre ställen idag. Och alles nyss var jag såhääär nära påa tt ramla i trappan i skolan. Lucky day.
Dålig bild men den gör mig glad. Bror ♥

/Linda
2011-02-21 @ 13:06:58 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0