Nämen

Hoppsan! Sämst uppdatering!
Men i helgen skulle jag åka till landet och trodde att jag skulle få åka hem på lördag men nä? Tydligen inte. Aja, blev en rätt så trevlig familgehelg iaf, de kan vara bra IBLAND de med. Fast riktigt galen blev jag. När vi ska åka på fredagen tar jag med mig familjens Canon istället för min egna, eftersom jag inte gillar min(ska sälja den snart, hoppas jag!) och inte fotar med den längre. Men, när jag ska ta mitt första foto på lördagsmorgonen, fungerar den inte. Den ställer typ in skärpan på linsens smuts eller nåt?? beror antagligen på denna underbara(!!) vinter vi har här i Sverige just nu, men jag vill fota med en kamera som funkar iaf en stund utomhus när det är kallt. Så, det bli Vildeldens 5megapixskamera när jag vill fota något under helgen. Men, ni får en sommarbild på min käre andra bror, som jag förresten har fixat facebook åt idag! (y) Sommarbild.
Har man en snygg familj så har man.

Måndag imorgon, längtarabsolutinte
/Linda
2011-02-06 @ 22:11:51 Fotografering Permalink


Kommentarer
Postat av: Erica

VA MED I VÅR VECKANS BLOGG! :D

2011-02-06 @ 22:41:23
URL: http://snelahestarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0